handbags · love

Wanted.

Hie,

Pernah tak korang rasa nak sangat benda tu tapi takut nak mintak or nak cakap or even takut nak beli? Takut nak beli sebab nanti bimbang duit habis? 🙂 Yeah, I am having this dilemma right now. Tapi, ni bukan soal jual beli je..ni soal hidup mati,dunia akhirat. Siapa yang faham,faham lah. Siapa yg tak faham,tak pe. Lama2 nanti faham la. 🙂

So, harini aku asik browse website handbang Mulberry Outlet –> Mulberrys Outlet . Memang boleh jadi gila kalau sape2 yang suka dengan handbags. Harga memang 80% lesser than the kedai! harga RM around 600-800 je! :)) *Senyum Lebar* haha. Tak pe lah, siape yang rasa nak beli,boleh je beli. 😉

Aku memang suka handbags jenama Mulberry ni. Lagi2 Mulberrys Bayswater! Ramai yang suka Alexa tapi aku still suka Bayswater. Tapi lebar dah cantik. Awkward punya bentuk beg dia. haha. Cantik!

mulberry-leather-bayswater-bag

Lagi satu, aku suka gila dengan bag Tory Burch! Lepas nampak ada mak arab pakai bag tu kat Langkawi haritu. 🙂 Aku suka lambang dia je. haha. Tapi handbag dia tak banyak sangat choices of colors. Kebanyakkan color dia hitam,merah mcm tu je. And design bag dia tak berapa cantik sangat, common degisn je. Tak banyak sangat. Tapi lambang dia sangat cantik okay!

torry-burch-handbags 

So, korang mcm mana? Aku rasa hantaran aku nanti akan ada salah satu jenama bag kat atas ni kot kan? *ehem ehem* 😛

Leave a comment