http://schemas.google.com/blogger/2008/kind#post · me

I have been good these days..

I know, dalam bulan Ramadhan ni mesti org akan kata macam-macam kalau kita berubah or buat baik kan? Yang tak pakai tudung tiba-tiba gambar pakai tudung lah, yang selalu pakai baju sexy2 tiba2 pakai baju kurung/jubah. People will talk behind your back because you are changing from bad to good in Ramadhan. Kalau bulan lain, tak de nak kisah langsung pun. Kenapa eh bila bulan Ramadhan he mula lah.

Aku pun nampak ada perubahan kat diri aku sendiri. Aku dah kurang marah pada boyfie yang tercinta. (Ke aku sorang je yang terperasan? ;p) But well, it is not me to judge myself. I think the people who suppose to clarify about this is Irfan. Tapi, kalau dari segi lain, aku masih lagi kekurangan. 🙂 Akan cuba perbaiki.

Well, I am now in a stage where, I am trying to repair myself back. I want to be normal again for a day. Hopefully, I could do it. People say I am not normal. Well, maybe it is true after all.

Happy Friday people! Salam Ramadhan ke – 12. ❤

IMG_6887

* Yummeh! *

Leave a comment