Uncategorized

Fat Free or Low Fat?

Skarang, tiap2 hari aku makan benda yang Low Fat. Kalau ‘Fat Free’ aku tak percaya sangat. Sebab walaupun Fat Free, aku tengok kat Nutrition dia tu fat 0.1g. Still ada la tu, walaupun 0.1g je. ;p Tak baik tipu tau kata Fat Free, padahal ada je fat dia. T.T

Ape lagi makanan yang so called sihat yang aku makan? Fitness Cereals. Aku makan tu sejak 2minggu lalu. Memang sedap jugak. Boley tahan la. 🙂 And then, now aku control pemakanan aku baik-baik dan kaw kaw punya. Tak de makan malam yang lebih dari pukul 9pm skang.

Good girl kan? Irfan pun dah nampak susut sikit. 🙂 Good boy teman aku makan makanan yang tak sedap. ;p

005

5 thoughts on “Fat Free or Low Fat?

  1. Syg: hehe.best ke? kesian kamu kena makan makanan tak sedap kan? ;p

    eesyaheera: hehe..welcome backk! 🙂 i dgr u femes sebab masuk dlm blog gf Fahmi.hihihi. =D

    jom kita diet sama2.hehe.mmg sedap yg fitness tu.I amik yg rasa honey almond.u try la.mmg sedap! 🙂

    Like

Leave a comment