emo · http://schemas.google.com/blogger/2008/kind#post

Aku memang macam ini.

So, okay… Aku memang macam ni. Tak tau macam mana nak terangkan aku ni macam mana. Terlalu random dan unpredictable. Betul kata Irfan, aku ni unpredictable. Tapi dia kata tu aku tak tau la secara positive ke negative.

Tapi ape yg aku nak cakapkan pasal aku ni unpredictable ni adalah yg negative part. Aku memang suka mengaku yg aku ni jahat. Aku agak kerap la menggunakan perkataan jahat tu kat org. I mean, aku kata yg aku ni jahat kat semua org. But then how is this being negative? Okay macam ni la, aku ni mood selalu swing. Memang terlalu kerap sangat swing. Sampai org tak boleh nak predict aku. Haa, tu la yang negative part dia. Kan kan?

Aku tak tau macam mana nak jadi baik sentiasa. Cakap lembut2, selalu gelak2 macam azlin tu and selalu nak berhias2 macam syaheeda. Aku ni memang seorang nak ganas perwatakan,cara cakap dan semuanya la. Cara layanan pun,kasar je. Pemakaian plak tak payah cakap la, LAME! Heh. Aku sedar semua tu.

Camne eh? Hurm. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Leave a comment