life

Ragam.

Okay. Skarang ni aku nak bgtau lah. Ragam org ada macam2. Ada yg hati jahat mulut jahat. Hati baik mulut baik. Ada jugak yg kromosom dia tak betul, hati jahat mulut baik atau mulut jahat hati baik. Korang rasa korang golongan mana sati agaknya? 🙂

Nak aku elaborate skit ke pasal semua hati dan mulut2 yang ada ni? Ini bukan berdasarkan fakta atau eksperimen dari mana2. Ini just dari ape yg aku nampak sendiri, yang berlaku dihadapan mata aku lah. 😀

So, hati baik mulut baik ni. Golongan ni aku rasa amat susah nak cari kot kat dunia ni. Tak pernah aku jumpa lagi kot selama ni 🙂 susah gila la. Part lawan dia yg hati jahat mulut jahat ni plak bersepah. Haha. Betul tak? Tapi kenapa yg negative je bersepah? Tak tau lah aku.

So, yg uniknya ni hati jahat mulut baik. Orang mcm ni bahaya. Sebab dia ni golongan sweet talker bagi aku. Cakap manissssss je tapi hati tu dah simpan dendam bagai. :p golongan ni aku mintak simpang la kalau aku jumpa. And lastly, golongan hati baik mulut jahat. Ini adalah golongan yg aku rasa dia jenis yg tak tau lah nak cakap mcm ne. Aku rasa golongan ni kebanyakkannya dalam bintang leo. Haha. Sebab derang2 ni selalunya akan disalah anggap pasal derang ni cakap mmg laser or org kata kuat marah. Tapi bila sampai ke hati, derang kalah.

So, which one is you? 🙂 BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Leave a comment