http://schemas.google.com/blogger/2008/kind#post

Magis?

Aku skarang ni addicted dengan lagu Shahir AF8 tu. Tak tau kenapa. Melodi dia sangat lah menusuk kalbu aku. Haha. πŸ˜› Aku suka korus dia gila babsss! Best gila korus dia! πŸ™‚ Biasalah, lagu KRU memang best la kan. Mana ada KRU tak best lagu dia. Orang kata suara dia jantan habis time nyanyi lagu tu. Tapi aku tak tau la kan sebab aku tak kenal dia sangat pun. AF8 pun tak tengok. Aku tau lagu ni pun sebab mak aku tengok AF dan aku main laptop aku kat bawah so secara tak sengaja aku pun terdengar skali lagu ni. πŸ™‚

Kat Tumblr aku ada lagu ni.Aku dah letak kat situ siap lirik skali. πŸ™‚ Kalau nak dengar, dengar la kat situ. Sebab nya tumblr aku tu memang khas website untuk aku letak lagu or gambar yang aku malas nak tulis ceritanya.hehe. Visit la [Anfaal Ridhuan Tumblr]

Bila aku hayati lirik dia betul2, memang ada kaitan dengan hidup aku sebagai manusia. (ceh.aku pernah jadi binatang ke selama ni? LOL) tapi aku suka lirik dia sebab macam ada kena mengena dengan hidup aku jugak sebenarnya. Cuba korang bayangkan la kan, yang nyanyi tu aku dan yang mangsa dia tu mesti la lelaki. If lelaki, mesti la pasal EX bf aku la kan? πŸ™‚ So, sebab tu aku kata macam ada kaitan dengan aku. Maybe ada kaitan dengan Bf aku skarang ni jugak, Irfan. πŸ™‚ Tak tau la kan? hehe.

Leave a comment