http://schemas.google.com/blogger/2008/kind#post

Hipokrit.

Aku benci orang yang hipokrit.Depan cakap lain,blakang cakap lain.Kalau orang macam ni,aku akan cuba untuk tak bagitau ape2 kat derang.Sebab nanti derang sure akan passkan semua info2 aku bgtau tu kat orang lain.Contohnya exhibit A ni dia memang orang yang hipokrit. Lepas tu dia berkawan dengan exhibit B.Dalam masa dia berkawan tu dia kutuk2 exhibit B kat blakang.Tapi,depan exhibit B tu bukan main lagi la baik comel2 gitu. 😛

Tapi,aku rasalah..semua orang pun hipokrit. SEMUA orang. Tak mungkin ada yang tak hipokrit. Tapi bergantung kepada tahap hipokrit lah kan. Kalau hipokrit yang terlampau nampak yang dia tu HIPO besar, memang itu jauh2kan lah diri dengan dia. Serious dia merbahaya! haha. 😛 Kalau nak berkawan, jangan la sesekali mengadu domba nasib dengan dia. Nasihat ni, daripada seorang yang pernah terkena dengan orang macam ni. 🙂

So, pendek kata, bagi aku semua orang pun hipokrit. Tapi aku tetap benci hipokrit. Tak bermakna aku benci semua orang. Nak hipokrit jangan kasi nampak. Itu je. Nak kutuk2 blakang ke ape ke, depan2 jangan la plak g buat lagi benda yang dah kena kutuk tu Sah sah la nanti kena kutuk dengan pihak lain pulak. 😛

Leave a comment