ex

Bila Duit dah Tak de.

Orang, bila duit dah tak de,mulalan korek balik phone book, cari siapa yang pernah berhutang dengan dia. Orang, bila duit dah dihabiskan ke dadah,arak,pelacur dan segala kemewahan dunia, mulalah cari orang yang berhutang dengan dia. Tapi kesian orang macam ni. Dia tak sedar, bahawa dia pun ada berhutang dengan orang jugak. Dalam quantity yang sangat banyak sekali. Hutang servis kereta, hutang makan minum, hutang rokok, hutang pakaian, hutang segalanyalah!

Orang, kalau dah berhutang mulalah nak cari balik orang yang pernah hutang dengan dia and then kutip hutang. Dah rupa macam ahlong bukit beruntung dah aku tengok. Cuma tak de keberanian je macam derang tu.

Kalau lah aku pun boleh mintak hutang jugak kan best. Bayar la balik duit raya aku kau guna untuk servis kereta sampai nak dekat rm700, duit rokok kau yang hampir setiap hari kau beli tu, duit kau paw aku then simpan tu (padahal duit aku,tapi kau yang simpan wtf) bayar la balik segala duit makan minum kau tu. Tolak tambah, hutang kau lagi besar dari aku hutang dengan kau. 🙂 Bayar balik itu dulu, baru aku bayar balik ape aku hutang kau.

Sekian terima kasih.

2 thoughts on “Bila Duit dah Tak de.

Leave a comment