facebook

Facebook

Aku ada post kan satu status ni kat FB aku.

Status tu berbunyik macam ni

Kenapa orang lelaki suka tengok perempuan sexy.Tapi bila GF sendiri nak pakai ala-ala sexy dia tak bagi.Pelik kan? πŸ˜€

Nak tau ape balasannya dari kawan2 FB aku? Ni ha~

Β 

Mohd Faizal

Mohd Faizal

sbb x bg org lain tgk…

Kerol Anuar

Kerol Anuar

suke gak tengok awek sendiri sexy! tapi takyah laa tunjuk kan org laen! paham? hahahahaha πŸ˜€

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

dah tu kalau kita marah dia tengok perempuan lain,dia marah kita balik pulak.tak gitu?hehe.
btw,ni tak de kaitan dengan saya okeh.just common sense.

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Kerol: dah tu nak tunjuk time bila?haha.

Kerol Anuar

Kerol Anuar

tungguuuuuu! πŸ˜›

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Kerol: haha.tunggu konon~

Mohd Faizal

Mohd Faizal

lorrr…nape marah blik?
kalo i…i gelak je kalo dia marah i tgk…hahaha

Teri Bogad II

Teri Bogad II

dia takot dia xleh control ble tgk awek sendiri sexy. ;p

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Faizal: mana lah i tau.i tengok ramai kawan2 i,bila bf dia tengok pmpuan sexy,then si gf tu marah,then si bf tu marah balik.

Kerol Anuar

Kerol Anuar

laaaa..yg awk tak sabar sgt nak tunjuk sexy apesal? dah tak cukup hot? hahahaahhaa πŸ˜€

Amirul Quincy Idham

sbb tak suke gf sendiri jd tontonan umum…

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Teri: haha.tak bleh control,kita lak tak bleh contro dia tengok pmpuan lain sexy.lol.

Teri Bogad II

Teri Bogad II

so mari kite semua seksi! haha

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Kerol: tak paham ke ape saya type kat atas tu? Tak de kaitan dengan saya.
Amirul: And then dengan menjadikan perempuan lain sebagai tontonan umum? (U) haha

Mohd Faizal

Mohd Faizal

ye ke?mmg la..mane2 laki pon tgk kalo ppuan sexy lalu..tp i xde la nk daring lebih2..kalo la gf i marah…i sengih je la..tp x paham nape bf tu nk marah blik..

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Teri: cadangan yang sungguh bernas skali.anda berjaya membuat saya ketawa.100 markah untuk teri! πŸ˜€

Amirul Quincy Idham

Amirul Quincy Idham

yup… biar awek org… jgn awek kita….. hahahahaha

Kerol Anuar

Kerol Anuar

dah takder kaitan aper nak kecoh lagi.cehhh! buang masa jeh komen! hahahahahaha

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Faizal: tah nye.then derang macam gado2 (biasa lah tu). Kalau i,i tak kesah tau dia nak tengok pmpuan lain sexy.Dari dia buta tak nampak ape2,baik kasi je dia tengok.haha. πŸ˜›

Anfaal Ridhuan

Anfaal Ridhuan

Kerol: dah.syuh!
Amirul: Hahah.pandai la hang no~~

Teri Bogad II

Teri Bogad II

*hidung berdarah tetibe*

Mohd Faizal

Mohd Faizal

hahahaah!bg je tgk…sampai lebam..hahah!common sense la u…eh u..i nk ckp skit pasal NAZA tu..

Β 

Β 

The End.

[P/S: Nampak sangat aku terlebih masa boleh copy paste jadah FB aku kat sini.Muaha!]

2 thoughts on “Facebook

Leave a comment